Tematska turistična pot na Sv. Trojico

Hrib Sveta Trojica (851 m) nad Jurkloštrom je priljubljena izletniška točka za pohodnike in ljubitelje neokrnjene narave, je pa tudi odlična razgledna točka. Ob ugodni vidljivosti se od sosednjih držav vidijo Dolomiti v Italiji, Sljeme na Hrvaškem in več mejnih gora v Avstriji (Peca). Od domačih hribov in gora se vidi Snežnik, Gorjanci, Lisca, Kum, Bohor, Donačka gora, Boč, Pohorje, Konjiška gora, Plešivec, Mrzlica, gora Oljka, Menina planina, Kamniško Savinjske Alpe (Ojstrica, Planjava, Brana, Turska gora, Skuta, Grintovec), v Julijcih pa tudi Triglav.

Na vrhu hriba stoji cerkev sv. Trojica, podružnica fare sv. Mavricija Jurklošter.

Vir: Uradna spletna stran turistične destinacije Laško

Izhodišče poti:
Parkirni prostor pri trgovini v centru Jurkloštra, GPS: 46.092999, 15.334271

Potek poti:

trojica1Pot začnemo pri izhodiščni tabli na parkirišču pred trgovino v središču Jurkloštra. Prečkamo cesto Jurklošter – Polana in po 30 m zavijemo desno v hrib, po o robu gozdne jase v smeri lovske koče. Hodimo po nekdaj romarski poti na sv. Trojico, mimo križa in lovske koče na desni v gozd. Pot nas pripelje do asfaltne ceste Jurklošter – Lenovca (Lahov Graben). Prečkamo cesto in se vzpnemo čez travnik v gozd, kjer kmalu zavijemo desno v hrib. Pot nas pripelje nad hiše manjšega zaselka Lenovca, naselja Lahov Graben. Pred nami je najbolj strm del poti. Držimo se desno in po cca. 500 m hoje v hrib izstopimo iz gozda na makadamsko cesto. Nadaljujemo desno po makadamski cesti, ob pašniku na levi, mimo kmetije, v križišču cest zavijemo desno in po 50 m zavijemo s ceste levo v hrib. Hodimo po poti ob robu gozda ter kmalu znova vstopimo v gozd. Po nekaj minut hoje prispemo do jase na naši levi, kjer se opre čudovit pogled na okoliške hribe: Ivc (875 m), Ješovec (934 m), Lisco (948 m) ter v ozadju Gorjance. Nadaljujemo po poti v hrib, pri orientaciji na poti si pomagamo s smernimi tablami in markacijami (rumen krog z belo piko). Gozdna stezica nas pripelje do makadamske ceste, kjer se v ozadju že vidi cerkev sv. Trojice. Makadamska pot nas pripelje do energijskega parka in cerkve.

Na vrh Svete Trojice se je možno pripeljati tudi z avtom preko Polane in Paneč. Pokaži pot >>

Informacije o poti:
Vrsta poti: tematsko-turistična pohodna pottrojica2
Čas hoje: 1 uro v eno smer
Dolžina: 2,5 km v eno smer Zahtevnost: srednje zahtevna pot
Najnižja točka poti: 355 m (Jurklošter)
Najvišja točka poti: 851 m (sv. Trojica)

ENERGIJSKI PARK SVETA TROJICAtrojica3

Območje hriba sv. Trojica je že dalj časa znano, kot energijsko zelo močno in pozitivno področje. S pomočjo radiestezije, je bilo odkritih več energijskih točk (meritve je izvedel g. Jože Munih iz Zasebnega zavoda Energijske poti Tolmin). V Energijskem parku sv. Trojica je označenih sedem točk, ki se med seboj razlikujejo glede na lastnosti energij, ki delujejo na čakre - energijske centre v človeškem telesu. Točke so glede na delovanje energij treh vrst (I. točka zemeljskega značaja, II. točka nebesnega značaja in III. točka astralnega značaja) in so obeležene s posebej odbranimi, energijsko primernimi kamni prodniki iz okoliških vodotokov, ki še dodatno izboljšujejo pretok energije v prostor.